przy zamówieniach za minimum 598zł za produkty o wadze do 50kg
przy zamówieniach za minimum 897zł za produkty o wadze do 75kg, itd.Przykład: zamówienie opiewa na kwotę 300zł, ale jego waga przekroczy 25kg to koszt dostawy jednej z paczek pokrywa sklep, a koszt dostawy drugiej przesyłki kupujący. Analogicznie, gdy koszt zamówienia wyniesie powyżej 598 zł, a jego waga przekroczy 50kg to sklep pokrywa koszt dostawy dwóch paczek, a kupujący koszt dostawy trzeciej przesyłki.
f. DPD poza obręb administracyjny Warszawy – koszt brutto: 15,99 zł (paczka do 28 kg i wartości zamówienia do 299 zł za Towary),
g. odbiór osobisty w magazynie w Warszawie (ul. Jeziorki 86, 02-863 Warszawa) – koszt brutto: 0,00 zł. Odbiór osobisty możliwy jest w naszym magazynie w Warszawie ul. Jeziorki 86. Bardzo prosimy Państwa o informację mailową lub telefoniczną na kiedy mamy przygotowac zamówienie. W przypadku nieodebrania zamówienia w ciągu 3 dni zamówienie zostaje anulowane automatycznie (chyba, że wcześniej uzgodnimy inaczej). Zamówienia opłacone z góry, w przypadku nieodebrania przez klienta w ciagu 14 dni, są anulowane bez możliwości zwrotu pieniędzy.
9. Dostawa Towarów lub Bonów podarunkowych ogranicza się zasadniczo do terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Wyjątkowo - wysyłki poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej mogą być dokonane wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu ze Sprzedawcą.
10. W przypadku, gdy przy odbiorze Towaru Konsument lub Klient - Konsument stwierdzi uszkodzenia mechaniczne zawartości przesyłki, niekompletność przesyłki, niezgodności zawartości przesyłki z przedmiotem Zamówienia, jest uprawniony do odmowy przyjęcia przesyłki i niezwłocznego powiadomienie Sprzedawcy o zaistniałej sytuacji.
11. Jeśli jest to możliwe Konsument lub Klient - Konsument może w razie uszkodzeń sporządzić protokół uszkodzeń w obecności przedstawiciela Dostawcy (np. kuriera). Przyspieszy to postępowanie reklamacyjne, ale nie jest niezbędne do dochodzenia roszczeń.
12. W przypadku, gdy przy odbiorze Towaru Klient stwierdzi uszkodzenia mechaniczne zawartości przesyłki, niekompletność przesyłki, niezgodności zawartości przesyłki z przedmiotem Zamówienia, jest zobowiązany do złożenia reklamacji przewoźnikowi na zasadach przewidzianych w prawie przewozowym, co wymaga sporządzenia protokołu w obecności przedstawiciela dostawcy (np. kuriera).
13. Realizując Bon podarunkowy w Sklepie należy w komentarzu do Zamówienia wpisać: "Bon podarunkowy" i podać dokładny numer Bonu podarunkowego.
6. Prawo odstąpienia od umowy.
1. Konsumentowi oraz Klientowi-Konsumentowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów z tego tytułu. Możliwe jest także częściowe odstąpienie od umowy.
2. Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy zostały wskazane w dalszej części Regulaminu.
3. Termin na odstąpienie od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni kalendarzowych od momentu objęcia w posiadanie Towaru lub Bonu podarunkowego przez Konsumenta lub Klienta-Konsumenta.
4. Do zachowania terminu na odstąpienie od umowy wystarczy wysłanie do Sprzedawcy oświadczenia o odstąpieniu przed jego upływem.
5. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy przesłać na adres e-mail: sklep@evergreen.pl .
6. Podmiot odstępujący od umowy może skorzystać z wzoru Formularza odstąpienia od umowy, udostępnionego przez Sprzedawcę lub wykorzystać załącznik nr 2 do Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta np. pobrany z sieci Internet.
7. Konsument oraz Klient-Konsument może także sporządzić własnoręcznie pismo o odstąpieniu od umowy, przy czym za niezbędne uważa się co najmniej:
· swoje dane identyfikacyjne i teleadresowe,
· nazwę lub symbol/oznaczenie Produktu,
· datę zawarcia umowy,
· numer rachunku bankowego lub inny sposób zwrotu kosztów Produktu przez Sprzedawcę.
8. Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi lub Klientowi-Konsumentowi potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
9. W przypadku wysyłania przez Konsumenta lub Klienta-Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą tradycyjną dla zachowania 14-dniowego terminu na odstąpienie liczy się data nadania korespondencji.
10. W razie odstąpienia od umowy, umowę uważa się za niezawartą.
7. Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy.
1. W przypadku Zamówienia Bonu podarunkowego Konsument lub Klient-Konsument traci prawa do odstąpienia od Zamówienia przed upływem 14-dniowego terminu uprawniającego do odstąpienia od umowy, jeżeli:
· zgodnie z art. 38 pkt 1 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, po przekazaniu Konsumentowi lub Klientowi-Konsumentowi przez Sprzedawcę informacji o utracie prawa odstąpienia i wyrażeniu przezeń zgody na rozpoczęcie korzystania z Bonu podarunkowego przed upływem 14-dniowego terminu do odstąpienia od umowy (mailowo lub z wykorzystaniem innej funkcjonalności udostępnionej przez Sprzedawcę np. okienka „checkbox”), Konsument w całości wykorzystał Bon podarunkowy.
2. Zgodnie z artykułem 38 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Konsumentowi lub Klientowi-Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy:
· o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
· w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
· w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
· w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
· w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
· w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
· w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
· w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
· w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
· o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
· zawartej w drodze aukcji publicznej;
· o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
· o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
8. Zwrot środków i odesłanie Towaru lub Bonu podarunkowego.
1. Sprzedawca zwróci środki pieniężne wpłacone przez Konsumenta lub Klienta-Konsumenta w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia Konsumenta lub Klienta-Konsumenta o odstąpieniu od umowy dotyczącej Towaru lub Bonu podarunkowego, przy użyciu tego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba, że Konsument lub Klient-Konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu środków.
2. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem środków pieniężnych otrzymanych od Konsumenta do momentu otrzymania Towaru od Konsumenta lub Klienta-Konsumenta lub od dostarczenia przez niego dowodu odesłania Towaru.
3. Konsument lub Klient-Konsument powinien zwrócić Towar niezwłocznie, jednakże nie później niż w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy.
4. Formularz zwrotu należy kierować na adres sklep@evergreen.pl
5. Zwroty Towaru należy kierować na adres: Magazyn Evergreen, Jeziorki 86, 02-863 Warszawa.
6. Konsument lub Klienta-Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości powstałe w wyniku korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
9. Zwrot kosztów dostawy
Konsument lub Klient-Konsument nie ponosi kosztu zwrotu, za wyjątkiem zwykłych kosztów zwrotnej wysyłki Towaru do Sprzedawcy.
Zwykłe koszty zwrotu, które ponosi Konsument lub Klient-Konsument to w szczególności koszt opakowania do wysyłki i opłaty za nadanie przesyłki do Sprzedawcy.
Sprzedawca zwraca Konsumentowi lub Klientowi-Konsumentowi koszt dostawy Towaru do Konsumenta liczony jako najtańszy zwykły sposób dostarczenia rzeczy dostępny w ofercie Sprzedawcy.
Sprzedawca nie będzie zobowiązany do zwrotu kosztu dostawy Towaru do Konsumenta lub Klienta-Konsumenta w sytuacji, gdy:
Sprzedawca dostarczył Konsumentowi lub Klientowi-Konsumentowi Towar w formie darmowej dostawy, np. po przekroczeniu ustalonej przez Sprzedawcę wartości zamówienia lub w ramach innej akcji promocyjnej prowadzonej przez Sprzedawcę,
Konsument lub Klient-Konsument zwraca część zamówionych Towarów, a koszty dostawy nie były liczone od sztuki tylko od całości zamówienia.
10. Zasady reklamacji na podstawie rękojmi
1. Konsument lub Klient-Konsument ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi, w okresie 2 lat od momentu wydania Towaru w związku z ujawnioną wadą fizyczną (niezgodnością z umową) lub wadą prawną.
2. Konsument lub Klient-Konsument może złożyć Sprzedawcy żądanie wynikające z rękojmi w ciągu roku od dnia zauważenia wad.
3. Wszelkie reklamacje powinny być wysyłane w formie pisemnej na adres: Magazyn Evergreen, Jeziorki 86, 02-863 Warszawa lub na adres e-mail: sklep@evergreen.pl
4. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania, wysyłając odpowiedź na wskazany zwrotny adres e-mail lub adres do korespondencji.
5. Reklamacja powinna zawierać co najmniej:
· dane identyfikacyjne i teleadresowe,
· nazwę lub symbol/oznaczenie Towaru,
· uzasadnienie reklamacji,
· datę ujawnienia się wady/dowiedzenia się o wadzie,
6. Sprzedawca rozpatrzy reklamację niezwłocznie, najpóźniej w ciągu terminie 14 dni od dnia jej otrzymania, wysyłając odpowiedź na wskazany przez reklamującego adres / adres e-mail.
11. Gwarancja
Towary mogą być objęte gwarancją udzieloną przez Gwaranta (w zależności od przedmiotu sprzedaży może nim być także Sprzedawca).
Jeśli dany Towar jest objęty gwarancją to do niego dołączony jest przez dokument gwarancyjny.
Okres gwarancji oraz zakres odpowiedzialności Gwaranta jest określony w oświadczeniu gwarancyjnym oraz opisie Towaru.
Uprawnienia przyznane z tytułu gwarancji są niezależne od uprawnień na podstawie rękojmi.
12. Ochrona danych osobowych.
1. Administratorem danych osobowych podawanych w trakcie korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.
2. Zasady przetwarzania danych oraz prawa Kupujących z tym związane zostały zawarte w Polityce prywatności dostępnej na stronie: https://www.evergreen.pl/polityka-prywatnosci
3. Polityka prywatności reguluje zasady przetwarzania danych związanych:
a) ze składaniem i realizacją Zamówień w Sklepie,
b) z założeniem Konta w Sklepie,
c) z zapisaniem się do newslettera,
d) z dokonaniem oceny Sklepu lub Towaru,
e) korzystaniem z czatu na stronie Sklepu,
f) dodaniem komentarza przez Kupującego pod postami lub Produktami Sklepu,
g) z kontaktowaniem się Kupującego ze Sprzedawcą za pomocą formularza kontaktowego, jak i telefonicznie lub mailowo na bezpośrednie adresy Sprzedawcy podane na stronie Sklepu.
4. Cele i zakres przetwarzania danych, podmioty, którym dane będą przekazywane, jak i prawa osób, których dane dotyczą zostały opisane w Polityce prywatności.
13. Wymagania techniczne niezbędne do korzystania ze Sklepu oraz Towarów
Do korzystania ze Sklepu niezbędne jest posiadanie przez Kupującego:
urządzenia z dostępem do Internetu (komputer, tablet, telefon);
odpowiednio skonfigurowana przeglądarka internetowa obsługująca pliki typu cookies – Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox, Safari, Google Chrome (zalecane Mozilla Firefox wersja minimum 24.0, Opera od wersji 10, Google Chrome w wersji 28.0 lub nowszej lub MS Internet Explorer w wersji minimum 8.0 lub nowszej), która zapewnia obsługę plików cookie oraz skryptów Javascript. Dopuszczalne jest stosowanie innych wersji przeglądarek internetowych, jeżeli zapewniają one pełną zgodność z wersjami wymienionymi powyżej.
aktywne i odpowiednio skonfigurowane konto poczty e-mail, umożliwiające odbieranie wiadomości pocztowych przez Kupującego.
Dla bezpieczeństwa korzystania ze Sklepu zaleca się, aby urządzenie z którego korzysta Kupujący posiadało w szczególności:
aktualny system antywirusowy,
skuteczną zaporę bezpieczeństwa (firewall),
zainstalowane dostępne aktualizacje systemu operacyjnego oraz przeglądarki internetowej, które dotyczą bezpieczeństwa,
oprogramowanie umożliwiające odczyt plików w formacie .PDF (w szczególności w przypadku zamówienia Bonu podarunkowego w formacie elektronicznym).
Kupujący zobowiązany jest do korzystania z Towarów i Bonów podarunkowych oferowanych przez Sprzedawcę w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, postanowieniami Regulaminu Sklepu, a także do niedostarczania treści zabronionych przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
Sprzedawca nie jest odpowiedzialny za niedostosowanie się Kupującego do przedstawionych powyżej wymagań technicznych koniecznych do współpracy z systemem teleinformatycznym, z którego korzysta. W szczególności chodzi o przypadki, gdy Kupujący źle skonfigurował lub w ogóle nie skonfigurował konta poczty elektronicznej i z tego powodu nie docierają wiadomości e-mail od Kupującego do Sprzedawcy lub od Sprzedawcy do Kupującego.
14. Autorskie prawa majątkowe
1. Zabrania się kopiowania, czy też innych form korzystania z jakichkolwiek elementów Sklepu bez zgody Sprzedawcy.
2. W przypadku naruszenia autorskich praw majątkowych do zdjęć, nazw, znaków towarowych, w tym wchodzących w ich skład elementów graficznych, oprogramowania oraz prawa w zakresie baz danych, osoba, która dokonała naruszenia, ponosi z tego tytułu odpowiedzialność przewidzianą w powszechnie obowiązujących przepisach o prawie autorskim lub w przepisach z zakresu własności intelektualnej.
3. Każdy ujawniony przypadek naruszenia przez Kupującego praw autorskich majątkowych lub innych praw na dobrach niematerialnych, co do których wyłącznym dysponentem i uprawnionym jest Sprzedawca upoważniać będzie Sprzedawcę do nałożenia na indywidualnego, ujawnionego naruszyciela kary umownej w wysokości 5 tysięcy złotych.
15. Platforma ODR
1. Platforma ODR (Online Dispute Resolution - ODR) to interaktywna strona internetowa dla Konsumentów i Sprzedawców pragnących pozasądowo rozwiązać spór.
2. Platforma ODR jest dostępna pod adresem:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL
3. Za pośrednictwem platformy ODR Konsument mieszkający na terenie UE, Norwegii, Islandii, Liechtensteinu może złożyć skargę dotyczącą towarów lub usług zakupionych przez Internet od Sprzedawcy z siedzibą w UE, Norwegia, Islandia, Liechtenstein.
4. Złożenie skargi odbywa się to poprzez wypełnienie elektronicznego formularza i znalezienie właściwego podmiotu, który zajmie się rozwiązaniem sporu.
5. Wszystkie podane na platformie instytucje zostały poddane weryfikacji, gwarantującej spełnianie przez nich odpowiednich przepisów i ich zarejestrowanie przez organy krajowe. Na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej tym organem jest - Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) [Plac Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, Polska, e-mail: adr@uokik.gov.pl.
16. Newsletter.
1. Kupujący w trakcie realizacji Zamówienia, jak i niezależnie od niego, może zapisać się do Newslettera Sprzedawcy.
2. Zapisanie się do Newslettera Sprzedawcy jest dobrowolne.
3. Newsletter polega na wysyłaniu przez Sprzedawcę informacji marketingowych drogą elektroniczną na podany przez Kupującego adres e-mail, za jego uprzednią zgodą.
4. Kupujący w celu skutecznego zapisu do Newslettera jest zobowiązany do prawidłowego podania adresu e-mail, na który informacje mają być wysyłane oraz potwierdzenia subskrypcji.
5. Potwierdzenie subskrypcji odbywa się po zapisie. Polega na potwierdzeniu zapisu przez Kupującego poprzez zalogowanie się do skrzynki pocztowej podanego adresu e-mail i kliknięciu w umieszczony w wiadomości potwierdzającej link aktywacyjny.
6. Kupujący może w każdej chwili wycofać wyrażoną zgodę przy użyciu opcji anulowania subskrypcji (wypisać się), która jest dostępna w każdej wiadomości marketingowej wysyłanej przez Sprzedawcę.
7. Kupujący może także zwrócić się bezpośrednio do Sprzedawcy w celu wycofania zgody na otrzymywanie Newslettera w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność przetwarzania przed odwołaniem zgody.
17. Postanowienia końcowe
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem Sklepu online zastosowanie mają odpowiednie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego.
Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego. Ponadto, Konsument ma prawo do wytoczenia powództwa przeciwko Sprzedawcy według przepisów o właściwości przemiennej. Miejscem spełnienia świadczenia jest w szczególności oznaczone miejsce, do którego Sprzedawca jest obowiązany zgodnie z umową przesłać Towar lub Bon podarunkowy.
Konsument posiada także uprawnienie do przekazania sporu do podmiotu uprawnionego do pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich zgodnie z ustawą o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U.2016.1823 z dnia 2016.11.09) bez uszczerbku dla możliwości wytoczenia powództwa przed sądem powszechnym.
Kupujący mogą uzyskać nieodpłatnie dostęp do Regulaminu Sklepu online w każdym czasie na stronie Sklepu oraz sporządzić jego wydruk lub pobrać na urządzenie.
Niniejszy Regulamin Sklepu online wchodzi w życie z dniem opublikowania go na stronie internetowej Sklepu.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu.
Nowy lub zmieniony Regulamin wchodzi w życie po upływie co najmniej 14 dni od dnia publikacji na stronie internetowej Sklepu.